Verleng de levensduur van uw cleanroom kraan, verlaag de onderhoudskosten
Contacteer onze aftersales afdeling
Onze salesafdeling levert wereldwijde service. Ook ná de levering en plaatsing van de kraan blijven we betrokken. Dan begint het werk voor u tenslotte pas echt.
Samen met onze partners helpen we onze klanten bij het opzetten van een passend onderhouds- en inspectieprogramma. Dit programma voldoet aan lokale en internationale regelgeving.Waarom aftersales?
Onze aftersales-service verkleint de kans op storingen in de kraan. Het resultaat: minder onverwachte vertragingen in het productieproces. Dit komt doordat we proactief onderhoud uitvoeren. En niet reactief. Daarmee bespaart u uiteindelijk tijd en onnodige kosten. En beschikt u over een goedonderhouden cleanroom kraan, die essentieel is in een veilige werkomgeving.
Waarom levert Cleanroom Cranes deze service?
Onderhoud van cleanroomkranen kan het beste worden uitgevoerd door ons eigen aftersalesteam of het team van één van onze partners. Omdat al onze kranen op maat worden gemaakt: wij kennen elk detail van de constructie.
Wat houdt het in?
De aftersales-service van Cleanroom Cranes bestaat uit een onderhouds- en inspectieprogramma op maat. Dit omvat:
Het geplande onderhoud volgens het onderhouds- en inspectieprogramma- 24/7 de mogelijkheid tot een noodoproep, en onderhoud dat binnen 4 uur wordt uitgevoerd door onze lokale partner
- Binnen 72 uur een Cleanroom Crane-monteur op locatie (bij een noodoproep)
- Ondersteuning op afstand tijdens kantooruren door een lokale partner of Mennens
- Voorraad en levering van alle benodigde reserveonderdelen voor zowel preventief als corrigerend onderhoud
- Persoonlijke training over productgebruik
Daarnaast beheert onze aftersales-afdeling eventuele aanpassingen aan de kranen, ontmantelingen en upgrades. Daardoor bieden we altijd een passende en technische oplossing. Ongeacht de vraag.
Meer weten?